Påskeskattejagt på Urban Beach

Påskeskattejagt på Urban Beach 2017

5. april 2017
Mandag den 17. april inviterer Urban Beach igen i år børn og voksne til den storepåskeskattejagt. Der er igen masser af påskeæg og Kylle Kyller i sandet og læssevis af skovleog strandlegetøj til både børn og voksne. Traditionen tro er der naturligvis også gratis KylleKylle (+18 år) eller saftevand til alle, der deltager i påskeskattejagten.
Alle børn kan deltage i påskeægjagten, som afvikles fra kl. 11-14. Reglerne er som de plejer:
1. Grib en flerfarvet plastskovl.
2. vent på startsignalet.
3. grav som en tosse.
4. grovspis og drik dine flotte præmier.

Påskeæggene ligger godt gemt i sandet, så det gælder om at være vaks og vågen, når jagten sættes i gang. Alle, der har deltaget i den indledende jagt, kan efterfølgende deltage i ”DEN HELT STORE PÅSKESKATTEJAGTS FINALE” som bare bliver… Bigger, Better, Faster and More – med STORE 1, 2 og 3 præmier.

Foruden den vilde påskeægjagt får børnene mulighed for at udfolde deres kreativitet, når der afholdes påskeægs-puste-og-male workshop med både små og store påskeæg. Her får børnene lov til at puste eller male deres egne påskeæg i alverdens farver. Der er præmier til de bedst pyntede æg, og man får naturligvis love til at tage sine øg med hjem.

De voksne skal da ikke snydes for en jagt, så når børnene er sat i gang, er det tid til en god omgang påskeøls-skattejagt for de voksne – Det foregår på stort set samme måde som børnenes påskeægjagt, forskellen er bare, at påskeæggene er byttet ud med 10 kasser Kylle Kylle øl fra Tuborg.

Mellem kl. 11-14 bliver der lagt op til påske-chillout, når DJ Benjamin fra UNIVERSAL SOUNDSYSTEM indtager pladsen og sørger for masser af sjove og gammelkendte børneplader fra dengang farfar var ung. Fra kl. 14-15 runder han dagen af med fed soulful lounge musik, som er med til at skabe en ægte urban beach stemning.

Hvis man hellere vil stå og kigge på og nyde musikken, er der også rig mulighed for at købe mad, varme drikke og kolde øl/vand, i den opstillede bar – Café Humlen.

Der er gratis adgang til Urban Beach, ligesom det er gratis at deltage i påskeskattejagten.

Adressen er:
Carlsberg Byens Bobleplads
Pasteursvej 10
1799 Copenhagen

Når fortid, nutid og fremtid forenes - Carlsberg blev grundlagt i 1847 af den visionære brygger J.C. Jacobsen, som dermed lagde grundstenen til en moderne dansk bryggerivirksomhed. Men der er meget mere historie at hente. Her kan du få styr på de vigtigste fakta om bryggeriet, der på mange måder har formet det fundament, Københavns nye bykvarter bygger på.

Mærk historiens vingesus